دوست داشتن

ازش می پرسم تا در جوابم می گوید :((معلومه که دوستت دارم.)) 

 

چقدر شنیدن این جمله را دوست دارم و چه با واسطه می شنوم. 

 

چقدر تغییر کردن برای یکدیگر شیرین است و  من مدتهاست آن را مزه مزه کرده ام.  

 

دل مهربون

از اینکه کینه به دل داشته باشم می ترسم 

می بخشم .محبت میکنم و منتظر پاسخ نمی شوم. 

با نا راحتی شان غمگین و در شادی شان می خندم. 

گاهی به این فکر می کنم که شاید اطرافیان من از نعمت حس بینایی و درک بی بهره اند؟


اظطراب

من دارم از زور اظطراب و دلشوره می میرم و اون خوابیده و خر و پفش تو اسمونه. 

دورویی

توجه توجه! 

چنانچه به فردی برخوردید که حرفش با عملش یکی باشه،به منم خبر بدید. 

 

چرا صداقت اینقدر گران و دورویی ارزان شده؟ 

 

مه آلود

هوای مه آلود انگلستان در صبحی دل انگیز. 

لطافت هوا پوستم را نوازش می دهد و با هر نسیمی که به صورتم می خورد جریان خون را ،زیر پوستی ،حس می کنم.